Откровение: Молитва

23/01/2010


17.12.2004

1…Идваме към края на Откровенията, които Аз искам да предам на хората на Новото хилядолетие, живеещи в условия на интензивен прогрес и научно-техническо развитие на обществото.

2. В тези условия на прогрес става промяна на много морални и етични положения в обществото, по същество става формиране на новия човек, на неговите устои, на неговото отношение към обществото и условията на съжителство на Земята.

3. Върви интензивно изменение на устоите на обществото, върви промяна в отношенията между хората, както на ниво семейство и Род, така и на държавно ниво.

4. В този сложен за човечеството период, когато смяната на критериите на обществените отношения поражда хаос, падение на морала и разложение на обществото, е необходим отрезвяващият душ на Моята Намеса в случващите се събития.

5. Аз не мога да не се намеся в тази критична ситуация на Земята, Аз виждам дълбочината на падението на човешките взаимоотношения и виждам до какво може да доведе всичко това.

6. И ако Аз съм принуден да се намеся, това означава, че прагът на Моето търпение е вече преминат от вас и е необходима намеса, за да се предотврати колапсът на човечеството.

7. Аз не мога да допусна колапса, който се надига над вас и който никога, и по никакъв начин не можете да спрете сами.

8. Вие сте безсилни да направите нещо и да повлияете по някакъв начин на процеса на саморазрушение.

9. Ето защо Аз упорито и многократно повтарям да съсредоточите вашето внимание върху най-сериозния проблем – проблема за съществуване на човечеството, и предавам тези Откровения, с които трябва да се запознаят всички хора на Новия век, на Новото хилядолетие.

10. Хората трябва да чуят Моя Глас и да разберат, че от техните решения сега, в близките години, зависи бъдещето на човечеството в Новия милениум.

11. Въпросът стои така: ще съществува ли човечество в Новото хилядолетие или то ще завърши своето съществуване в началото на първото му столетие?!

12. И щом Аз го казвам, това означава, че делата ви са съвсем на зле и трябва да вземете принципно решение: или вие приемате Моите Закони, Моето Мироустройство и Моята Пирамида на властта, тоест Вярата в Мен, Любовта към Мен стават главните критерии за живота на Земята, или вие напускате спиралата на развитието завинаги! Няма друг избор за вас!

13. Странно е, че самодоволството е заглушило разума ви, а веселието на средствата за масова информация, примесено с беззаконието в обществото, отвлича, особено младото поколение, далеч от тези проблеми във виртуалния свят на мечтите.

14. Техническите възможности съвсем са замъглили мозъците и са пренесли живота на виртуално ниво на отношенията, а наркотиците окончателно са превзели младото поколение.

15. Няма смяна на поколенията, няма бъдеще за новото поколение. Пороците, отсъствието на реална представа за нормален живот окончателно са изхвърлили младежта от седлото, превръщайки я в развалено зърно, от което не чакай вече урожай.

16. Вашето спасение е само в едно: приемането на Моите Закони и строгото Им спазване. В това е спасението!

17. Аз формулирах за вас нова Молитва, която ще излее Светлина на Надежда за спасение и ще ви даде единствения Път към Нея.

ОТЧЕ НАШ, ОТЕЦ НЕБЕСЕН,

АЗ ПРИЕМАМ ТВОЯТА ВЯРА,

ТЯ Е МОЯТ ПЪТ,

АЗ ПРИЕМАМ ЗАКОНИТЕ ТИ ВЕЧНИ

С ЛЮБОВ КЪМ ТЕБ И ТВОИТЕ ДЕЛА.

ГОСПОДИ, МОЛЯ ТЕ, ДАЙ МИ НАДЕЖДА

ЗА СПАСЕНИЕ НА ДУШАТА МИ

И МИ ДАРИ МЪДРОСТТА СИ

ЗА ЖИВОТА МИ НА ЗЕМЯТА И ВЪВ ВЕЧНОСТТА.

АМИН.

18. Ето  Молитвата, която ще ви отвори Вратата на Надеждата и ще даде спасение на Душите ви. И ще получите Моята Мъдрост за вашия вечен живот, и ще ви се открият дълбочината и възможностите на вашата Душа, и ще бъдат чисти по Дух, доколкото чисти ще бъдат и вашите мисли в Материалния Свят, както е чист и Агнеца Божи преди влизането в Моя Свят, в Моето Бъдеще!

www.otkrovenia.spiralata.net
www.otkroveniya.ru

Един коментар to “Откровение: Молитва”

  1. iollita Says:

    Молитвата е нещо съкровено. Не може един човек да казва на друг как ще се моли. Верно е че думите имат сила и малцина осъзнават заряда на всяка от тях.
    Че мозайката от дадено словосъченатие наистина е по-добра или по-слаба. Но хората са с различни възриятия и на всеки Бог дава точните думи, когато човек ги потърси.
    Но молитвата наистина е пътят.


Вашият коментар

