Медитация върху молитвата „Отче наш“

28/12/2009

1.“Всевишни Боже,
мой духовен учителю,
и всички духовни учители,
свети наставници, всички светии,
свети ангели,
духовни помощници,
и всички Велики Същности,
благодарим ви за безценните благословения!“

2. Насочете вниманието си към венечния център. Мислено кажете:

„Отче наш,…“
„Аз не съм топлина,
аз не съм емоции,
аз не съм мисли,
аз съм душа!

Аз съм същество на Божествения Разум,
Божествената Любов и Божествената Сила.
Аз съм в единство със своята Висша Душа,
аз съм самият Живот!

Аз съм в единство с Божествената Искра във мен.
Аз съм Божие чедо,
Аз съм едно с Бога,
Аз съм едно с всички същества.
Аз съм едно с Божествения Творец.“

Останете в състояние на вътрешен покой и осъзнаване.

3.Съсредоточете вниманието в областта на челото и тила едновременно. Мислено кажете:

„..Който си на Небесата.“

Тези два центъра отварят достъп до вътрешния свят, духовния свят.
Останете в състояние на вътрешен покой и осъзнаване.

4. Съсредоточете вниманието си в областта между веждите и областта в основата на гърлото. Мислено кажете:

„Да се свети Твоето име.“
„Да бъде свято Твоето име!“

„Само добри, благи слова ще мълвят устата ми,
само добри, благи мисли да се раждат в ума ми.
Само това, което е за добро да се връща към мен.“

Останете в състояние на вътрешен покой и осъзнаване.

5. Съсредоточете вниманието в областта на сърцето и мислено кажете: „Да дойде Твоето Царство.“
Медитирайте върху сърдечната доброта, милосърдие, щедрост, състрадание, разбиране.

„Отдавайки за другите, самите ние получаваме.
Щедро сеейки, щедро жънем.
Такъв е закона!
Като раздаваме щедро наследяваме Неговото Царство.“

Останете в състояние на вътрешен покой и осъзнаване.

6. Спокойно се съсредоточете в областта на слънчевия сплит на височината на гръдната ямка. Мислено кажете:

„Да бъде Твоята Воля…“
„Да се изпълни волята на моята Висша Душа,
а не подбудите на моята нисша природа.
Аз моля моята Висша Душа с благословение:
аз моля моята Същност да ме дари с контрол над нисшата ми природа.
Да бъде Твоята воля!“

Останете в състояние на вътрешен покой и осъзнаване.

7. Спокойно съсредоточете вниманието си в областта на пъпа. Мислено кажете:

„Както на Небето, така и на Земята.“

Центъра в областта на пъпа има способност да усвоява духовната енергия.
Задръжте вниманието си върху центъра на пъпа.
Бавно вдишайте, задръжте дишането.
Бавно издишайте, задръжте дишането.
Бавно вдишайте, задръжте дишането.
Бавно издишайте, задръжте дишането.
Бавно вдишайте, задръжте дишането.
Върнете се към нормално дишане.
Останете в състояние на вътрешен покой и осъзнаване.

8. Съсредоточете се в областта на далака – лявото подребрие. Задръжте вниманието си в предната и задната част на далака. Мислено кажете:

„Насъщния ни хляб дай ни днес.“

Центъра при далака отговаря за захранване с жизнена енергия. Мислено кажете:

„Благодаря за жизнената енергия.

Благодаря за доброто здраве и живот.“

9. Съсредоточете вниманието си в областта зад пъпа. Мислено кажете:

„И прости дълговете ни, както ние прощаваме на длъжниците си.“

Този център е способен да преобразува нисковибрационните, груби енергии в духовна енергия.
Насочете вниманието си зад сърдечния център.
Насочете вниманието си към венечния център.
Останете в състояние на вътрешен покой и осъзнаване.

10. Спокойно насочете внимание си в областта на челото.Мислено кажете:

„И не ни въвеждай в изкушение, а ни избави от лукавия.“

Задръжте вниманието си на този център. Мислено кажете:

„Секса е естествена потребност на човека.
Но сексуалната енергия трябва да се регулира.
Да се регулира, не подтиска.“
„Сексуалната енергия сублимира в любяща енергия.“

Насочете вниманието си към сърцето.
„Сексуалната енергия може да сублимира в нежност, чувствителност и душевна близост.“

Насочете вниманието си към гърлото.
„Сексуалната енергия може да сублимира във висши творчески способности, в повишен интелект.“

Насочете вниманието си към венечната чакра.
„В Божествена енергия, в духовна енергия, проявена като Божествено единство с Висшата Душа,Божествено единство със всички същества, Божествено единство с Бога.“

Останете в състояние на вътрешен покой и осъзнаване.

11. Насочете вниманието към основата на гръбначния стълб. Мислено кажете: „Защото Твое е Царството!“
Преместете вниманието си на далака: „И Сила!“
Преместете вниманието си на центъра зад пъпа: „И Слава!“
Преместете вниманието си на венечната чакра. Мислено кажете:

„Аз съм в единство с Висшата си Душа,
Аз съм в единство с Божествената Искра в мен,
Аз съм в единство с Бога,
Аз съм в единство с всички същества!“

Мислено кажете: „Сега и винаги и во веки веков! Амин!“

Останете в състояние на вътрешен покой и осъзнаване.

12. Бавно се върнете към себе си. Размърдайте пръсти. Съберете ръце на нивото на гърдите с обърнати длани. Представете си Земята като малка сфера пред себе си и мислено кажете:

„Нека Земята, всеки човек и всяко същество
да бъдат благословени с Божествена светлина,
Божествена любов и Божествена сила.
Да бъдат благословени всички!“

Продължете да изпращате благословение на Земята.

13. Преместете вниманието си на основанието на гръбначния стълб и стъпалата. Ще освободим излишната енергия през стъпалата и основата на гръбначния стълб.
Представете си, че от основата на гръбначния стълб и стъпалата изтича светлина надолу, към земята, в дълбочина около 3 метра. Представете си тази светлина, навлизаща дълбоко в Земята и мислено кажете:

„Да бъде Майката-Земя благословена
с Божествена светлина, Божествена любов и Божествена сила!
Да бъде изцелена Майката-Земя!
Да се изпълни със сили Майката-Земя!

Да се възроди Майката-Земя!

Да бъде благословена Майката-Земя
с плодородна почва, чиста вода, чист въздух!
Да бъде любимата Майка-Земя благословена!
Да бъде така!“

14.“Всевишни Боже,
мой духовен учителю,
и всички духовни учители,
свети наставници, всички светии,
свети ангели,
духовни помощници и всички Велики Същности,
Благодарим ви за безценните благословения!“

Написана от Мастер Чоа Кок Суи
http://www.biopole.ru

Един коментар to “Медитация върху молитвата „Отче наш“”

  1. Маргарита Says:

    Прекрасна медитация! Силна! Ще я използвам, благодаря ви!


Вашият коментар

