Медитация, размисъл

09/12/2009

Медитация. Размисъл. Създаване на неутрални образи, спомагащи за концентрация върху недействие.
Концентрацията  предполага съсредоточаване, а недействието предполага отсъствие на усилия. Това, за което говоря е естествено състояние на вътрешна съсредоточеност, настрой и външна свобода, свобода, изразена в концентрация на всичко в нас за самоизразяване и самопостижение. За да спрете вътрешния мислен поток ще ви помогне пранаяма или  дишане в ритъм, но това ще дойде с практиката, а в началото трябва да се настроите на съответните честоти.

Навлизам  в областта на неизследваното.
Устремявам се към несъизмеримо дълбокото.
Бързам към мъдрото, висшето, осъзнатото,
чрез своята душа, чрез миговете на усещане
импулсите на низходящите потоци.
Да, аз чувствам. Аз усещам.
Аз преживявам удивителни моменти на познание
и откритие на Единното Начало в себе си,
съхранено в малкото, скрито в невидимото.
Единен! Възлюбен! Създател!
Ти си с мен, защото аз Те призовавам.
Аз устремявам вътрешния си взор към Теб,
Единен и Вечен!
Зовът на душата предполага равновесие, умиротворение
и дълбока настройка на Твоя канал.
Аз усещам Единство.

Послания на Учителя
Серия книги „Послания към пробуждащото се човечество“ (кн.7)

http://www.novosvit.com

Вашият коментар

